Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

"majufffka"

Właśnie wróciłam ze szkoły.. nie wiem co mnie natknęło żeby iść pieszo do domu jedynie co to brak funduszy na bilet a na gapę to nie chce bo mam małe obawy ;D Jutro i w czwartek nie idę do szkoły bo są matury... uff!! W środę natomiast jest jakiś bieg przełajowy i mam tylko 4 lekcje.. Jakoś ujdzie :) mam dla Was 2 zdjęcia z  takowej "majufffki" ;) Miało być więcej ale reszta zdjęć nie nadaje się do pokazania :)

Od lewej: ja, A. i M. - fotograf K.
Jak zawsze ktoś coś musi mówić w trakcie robienia zdj.. -.-  Od lewej: M., A. K. i ja :)

Ja zabieram się za ogarniecie jeszcze pokoju i za odpisywanie na Wasze komentarze, KISS:*

12 komentarzy:

  1. Anonimowy07 maja, 2012

    ale opalona jestes :D byłaś kiedyś na solarium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie byłam i nie mam zamiaru tam iść, preferuje naturalne promienie słońca ;d

      Usuń
    2. Anonimowy07 maja, 2012

      aaa chyba że tak ;D ja też nigdy nie byłam ;p w ogole to szkoda pieniedzy na 5minutowe wejście czy tam 10...

      Usuń
    3. Dla mnie też szkoda kasy na to.. na słońcu wystarczy mi 30 min i mam juz opalenizne, akurat tą aktualną opalenizne mam z chodzenia za siostrzenicą i siostrzeńcem :P

      Usuń
  2. Anonimowy07 maja, 2012

    widze "majufka" sie udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy07 maja, 2012

    śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy07 maja, 2012

    ale Ty piękna kobieta! :DDD
    skąś Cie kojarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę sympatyczny blog :) Z pewnością tu jeszcze zajrzę :) Obserwuje :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja też mam wolne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy08 maja, 2012

    Widać, że majówka się udała :) Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię biegii. :* fajne zdj. :D haha. no ja też zawsze tak mam jak robię zdj to ktoś musi coś mówić . :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)