Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

Blue City


Znowu będę musiała odłożyć zakupy i Rossman na potem. Miałam się tam wybrać w weekend ale prawdopodobnie spotykam się z P. ♥ wiec nie będę miała czasu. Ale marzy mi się kolejny wyjazd do Warszawy, z racji tego żeby spotkać się z P. ♥, zobaczyć te wszystkie budynki a szczególnie nocą i.. zaszaleć w Blue City!
Chybaaa się nie doczekam :(


Budynek w Warszawie, z fajnie oświetloną windą






Pałac kultury nocą :)

                                                Centrum Handlowe "Blue City" z góry


C.H "Blue City" z dołu

Dach C.H Blue City
























Bardzo jestem zauroczona tym miastem - nie ze względu, że tam mieszka P. ♥ ale bardzo mi się tam spodobało i jest to moje ulubione miasto :)

A Wasze jakie jest ulubione? :)

4 komentarze:

  1. Moim ulubionym miastem też jest W-wa ale także Poznań :)

    ps. fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dach to jest świetny :P a co do miasta to lubie moje miasto, tj Wrocław

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię to centrum ;d takie duże i wgl ;p / Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam lepsze są ruchome schody :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)