Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2012

New look blog :)

Jak widzicie blog inaczej wygląda.. już miał być wczoraj z aktualizowany ale jakoś nie byłam pewna. Dziś i tak wszystko po zmieniałam :P Jak Wam podoba się nowy blog? Chętnie poczytam komentarze na ten temat :) Więc śmiało wypowiadajcie się może jakieś propozycje do zmiany szablonu itp. :) Po próbuje coś jeszcze po zmieniać bo nie mam zamiaru dziś opuszczać domu w taką pogodę! Koszmar.. i to ma być wiosna? :(



Jeszcze teraz deszcz ze śniegiem...Mmmm jak miło! :( ;/
Trzymajcie się cieplutko! :)

14 komentarzy:

  1. U mnie taka sama pogoda! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow super teraz wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie dobrane kolorry ;D / olka

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie już dziś powoli słońce się pokazuje ;)
    wygląd jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo zgodze sie z olka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh ta pogoda :<
    tak kłos to moje dzieło :-)
    co jak co , ale to umiem robic bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech.. ta pogoda.. szkoda gadać
    - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też taka pogoda do bani. Deszcz z gradem i przed chwilą jeszcze grzmiało.

    Obserwuję i liczę na rewanż : *
    www.Diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację pogada się popsuła ... :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest tutaj bardzo ładnie :)
    pogoda strasznie mnie zaskoczyła ;( !

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)