Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

I że Cię nie opuszczę..


Dziś jeszcze czeka na mnie powtórzenie z chemii na jutrzejsze utlenianie pierwiastków. 
W takie popołudniowe wieczory lubię obejrzeć dobry film i napić się ulubionej herbaty, przykryć się ciepłym kocem   i z zapatrzeniem oglądać film.Od dłuższego czasu bardzo ciekawił mnie film " I że Cię nie opuszczę"
Miałam się wybrać z P. do kina na ten film ale jakoś odwidziało Nam się. Natomiast wczoraj z braku laku obejrzałam go na www.ekino.tv .  Bardzo polecam tą stronkę, ponieważ jest duży asortyment co do filmów
i naprawdę jest co wybierać a mi to sprawia większy dylemat bo nie wiem co obejrzeć.
Późniejszym wieczorem zamierzam też coś obejrzeć, może też jakieś romansidło :)
Co do filmu to bardzo mi się spodobał, parę scen sprawiło, że uroniłam łzę, a zakończenie powaliło na nogi ze śmiechu, nie spodziewałam się takiego zakończenia! Moja ocena to 8,5/10


 on kocha, lubi, a ona ... zapomina. Młode małżeństwo bierze udział w zdarzeniu, które na zawsze odmieni ich życie. W jego wyniku śliczna Paige traci pamięć, a mąż staje się dla niej obcym mężczyzną. Leo musi sprawić, by żona po raz drugi zakochała się w nim bez pamięci. Czeka ich druga pierwsza randka i drugi pierwszy pocałunek, więc nie obędzie się bez śmiechu i wzruszeń. 
Czy przysięga "i że cię nie opuszczę" odzyska swoją moc?

5 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie ^^
    kiedyś były inne kolory ale już wykupili u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również polecam film! bardzo świetny / Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się średnio podobał.. bardzo dziwne zaskoczenie, nie myslałam nawet o takim

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się bardzo podobał ! pozdrawiam i dodaje:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)