Obserwatorzy

środa, 14 marca 2012

Bileciki do kontroli

Hej ;)
Normalnie padam dziś.. W szkole było nie najgorzej, chociaż ostatnie dwie podstawy przedsiębiorczości do maxa mnie zamuliły! Grr.. Ale za to w autobusie humor się poprawił bo sprawdzano bilety a D. była świecie przekonana, że ma wszystkie dokumenty wraz z biletem miesięcznym..A tu proszę! Bileciki do kontroli i D. nie ma dokumentów ani biletu.. Pomogłam D. szukać biletu w ksiązkach ale poszło na marne :P A pozostała grupka przyjaciół miała ubaw po pachy ;D A gdy zbliżał się przystanek D. i kontroler musieli wyjść żeby spisać mandat i sprawdzić tożsamość przez policje.. co wiązało się z dodatkowym kosztem dla D..
Ja dołączyłam do grupki i żartowaliśmy sobie z D. :) Ahh, niby 15 min autobusem a tyle wrażeń ;)
Teraz siedzę, słucham muzyki i jakoś upiększam blogaa ;)

muzyka na dziś:

Przy tej muzyce, aż mi się tańczyć chce, no ale wiadomo post.. Teraz to tylko mogę ramionami poruszać w rytm muzyki :D

Miłego słuchania ;)


Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)