Obserwatorzy

czwartek, 15 marca 2012

"Brzuszki"

Heeej

Uff! Jak dobrze, że jutro już piątek.. mmm jeszcze na 12 do 16 :< Okropny plan teraz mam...
Jeszcze jutro kartk. z historii, do której w ogóle nie zajrzałam! Będę musiała się podpierać zeszytem :D
Od dzisiejszego wieczora po następne wieczory zaczęłam z K.ćwiczyć mięśnie brzucha..
Jak rozumieć pojęcie "ćwiczyć" w przypadku?

 brzuszki proste:


brzuszki skośne:


Zamierzamy z każdym dniem dodawać sobie 5 brzuszków codziennie :)
Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, jestem bardzo ciekawa!
Trzymajcie kciuki :)


 
z K. ( po prawej)


Dobranoc :)


1 komentarz:

  1. Powodzenia życze Tobie jak i Twojej koleżance :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)