Obserwatorzy

czwartek, 29 marca 2012

Photoshop

Siemanko! Siedzę sobie i strasznie zamulam.. ale zaraz biorę się za przerabianie zdjęć, ulubiona czynność podczas dokuczających mnie nud. Z photoshopem CS3 pracuje już koło 3 lat :) Co dzień odkrywam jego większe możliwości na przeróbkę zdjęć.. Mam tyle pomysłów w głowie ale nie umiem je później przelać na program..  Zawsze gdy próbuje to robić wychodzą mi jakieś chaotyczne prace. Powiedzenie "trening czyni mistrza" zupełnie się tutaj sprawdza w 100%! A szkoda :P 

 16.06.2011r :)


Zdjęcie dosłownie odzwierciedla mój dzisiejszy humor, od rana jakieś nerwobóle  i jeszcze ta pogoda..
No nic tylko zabrać się za jakąś robotę! Przydałyby się jakieś nowe pędzle.. Tylko jak je później wcisnąć w moją twórczość?

6 komentarzy:

  1. też jestem w złym humorze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ale wylewne zdjeciee :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz rade nie martw sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecie :) To ty?/ olka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również mam dzisiaj zły humor. to przez fatalną pogodę.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)