Obserwatorzy

piątek, 30 marca 2012

Safari 453 + Da Vinci VOLLARE 97

Jestem tak wymęczona dzisiejszymi zakupami z mamą, że to nie porozumienie! Najchętniej położyłabym się i ucinała sobie po południową drzemkę no ale nie mogę bo czeka mnie jeszcze czyszczenie komputera bo strasznie wolno chodzi a odkurzyć go też nie mam kiedy. Z racji tego, że dziś zrobiłam sobie wolne to poświecę chwile żeby go upiększyć jakoś :) Obiecałam Wam wczoraj, że niebawem zrobię recenzje do któregoś z zakupionych lakierów. Dziś będzie to Safari 453 zieleń + Da Vinci VOLLARE 97 koralowy róż. Bardzo lubię zielony.. nie wiem jakoś mania mnie naszła w tym roku :)

 Zalety lakierów do paznokci Safari 453 zieleń i Da Vinci VOLLARE 97 koralowy róż
     - nie robi smug
     - 2 warstwy lakieru wystarczają żeby pokryć odpowiednio płytkę
     - niska cena
     - wydajny
     - wygodni uchwyt pędzelka lakieru

 Wady lakierów
     - długo schną

Cena ok. 3zł


Ostateczny efekt moich paznokci :)
(koralowy róż wygląda tutaj jak pomarańcz :/ )



7 komentarzy:

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)