Obserwatorzy

poniedziałek, 26 marca 2012

Filmy 1/2

Obiecałam Wam, że przedstawię krótkie recenzje moich ulubionych filmów. Dalsza część filmów już wkrótce :)



"W ciemności" -  Akcja najnowszego filmu Agnieszki Holland toczy się w Polsce w okresie drugiej wojny światowej. Opowiada historię Leopolda Sochy (Robert Więckiewicz), który w tamtym okresie pomagał Żydom ukrywającym się przed Niemcami w kanałach Lwowa. Dbający o własne interesy mężczyzna, który przed wojną kilkakrotnie trafiał do więzienia za kradzieże czy bójki, postanawia wesprzeć niewinnych ludzi i zmienia się z przestępcy w bohatera. Ratuje kilkanaście osób, odkupując popełnione winy

"The open road" / Na drodze do szczęścia/ - Carlton (Justin Timberlake) na prośbę swojej ciężko chorej matki decyduje się sprowadzić do domu swojego ojca (laureat Oscara Jeff Bridges), z którym od 5 lat nie utrzymuje żadnych kontaktów.  Razem ze swoją dziewczyną Lucy (Kate Mara) jadą po niego i później, już we trójkę wyruszają w drogę powrotną do Huston. Konfrontacja dla obu panów nie jest ani łatwa, ani prosta. Dla ojca i syna jest to niezwykła podróż -  podróż pojednania.

  

"Sponsoring" - Filmowanie było bardzo dobre, naprawdę czułam, że czułam Anny emocje.Dużo, że miał do czynienia z doskonałą działania. Stwierdzono również, miło zobaczyć wiele z aktorów, pisarzy, reżyser i producent. Ale ręce w dół Juliette Binoche ukradł show. Wielka aktorka, a nawet lepszym człowiekiem. Uważam zamiar zobaczyć ten film  ponownie.Głównym powodem jest to, że chociaż temat jest poważny, a czasem film jest trochę mroczna i przygnębiająca skrypt pozwala na niektórych lżejszych momentów, które sprawia, że ​​łatwiejsze w zarządzaniu. I naprawdę śmiali się czasami a czasami czułam się bardzo smutna i zła dla bohaterów. Ten film daje inną perspektywę na światach zawodu najstarszego. Początkowo myślałam, że był to film dokumentalny, ale szybko zrozumiałam, że to nie był, nigdy nie mniej był to bardzo dobry wysiłek się uchwycić coś, czego nie widać na co dzień i jako takie mają trudności ze zrozumieniem.

"Stomp the yard" / Krok do sławy/ - bardzo lubię filmy muzyczne, ten bardzo przypadł mi do gustu. Dwaj bracia, tworzący z dobrymi przyjaciółmi zespół taneczny, prowadzi bitwy taneczne w klubach, otrzymując za to pieniądze. Jeden z wygranych występów, kończy się dla jednego z braci tragicznie. Zostaje zamordowany w bójce z przegranym zespołem. Załamany starszy brat, wyjeżdża do rodziny i idzie do szkoły. Pewny siebie, sprowadza na siebie kłopoty, jednak jego umiejętności taneczne pozwalają mu się wybić i wstąpić do jednej z grup tanecznych szkoły. Pomaga tym samym zwyciężyć wszystkich rywali i wygrać w pięknym stylu mistrzostwa w tańcu grupowym.


Na razie tylko tyle, drugą część filmów jak wyżej wspomniałam dodam w bliżej nie określonym czasie :)
Jak Wam minął kolejny piękny dzień wiosny? ;)

2 komentarze:

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)