Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2012

Wiosna

Siemka ;d
To bardzo dziwny i nie codzienny poranek, kiedy to o 7:30 budzi Cię śpiew ptaków.. Od razu podbiegłam do okna i spojrzałam a tu słońce pięknie świeci, ptaki śpiewają normalnie wiosna ;)Uwielbiam te początki wiosny, wszystko zaczyna kwitnąć u mnie nie trudno zauważyć kiedy coś kwitnie np.liście drzew, bo mam przed oczyma kilka naście drzew ;) Dziś piątek, do szkoły na 12 do 16.. porażka siedzieć tak późno.. :(
no ale trudno. Jutro ma być ponoć 18stopni.. szok! :D Przez weekend może mnie nie być bo jadę do siostry w odwiedziny :) Grr.. i znów urwanie głowy z Majcią(córka siostry, 3latka) i Oliwierem(syn siostry, 6 m-scy). Niby małe dzieci mały kłopot ale w tym przypadku to wyjątek! Heheh nie no żartuje, słodkie dzieciaki :)

Co do wiosny i słońca za oknem to porobiłam parę zdjęć :)


 

A jeszcze chciałam Wam pokazać moją wenę co do śniadania dzisiejszego ;d 

jajka na rozkrojonych rzodkiewkach ;)








                                           łatwy sposób na przyrządzenie tego :)


Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzu :) Na pytania z chęcią odpowiem.
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie wiosna była potrzebna nam wszystkim.
    Do szkoły wstaje się łatwiej:)
    Zapraszamy na naszego bloga: wszystko-i-my-xxx.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe jajka komicznie wygladaja z tą rzodkiewą :d

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)