Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

Piątek

Cóż za pogoda! :o Bardzo piękna, oby jutro taka była bo P. przyjeżdża do mnie <3 Więc jutro notka powinna być wieczorem za co z góry przepraszam! Jestem bardzo szczęśliwa bo z P niedługo 14 ms-cy będzie :*
A zakupy.. hmm, na następny weekend, a co! :) Bo w tygodniu późno ze szkoły wracam żeby iść na 2-3 godzinne zakupy.. ;p Dziś już piątek, bardzo zleciał mi ten tydzień, a Wam? Teraz siedzie i powtarzam sobie angielski, ściągam muzykę bo już mi się znudziły te co mam na telefonie ;) Zaraz szykuję się do szkoły, może jakiś outfit Wam przedstawię :) się zobaczy jak z czasem. Tymczasem łapcie zdjęcie mojego śniadania ponoć zdrowego ;)







Miłego dnia! :)

3 komentarze:

  1. mmm narobiłaś mi ochoty na ten serek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęścia z P. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie lubie tego serka :P / Olka

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)