Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2012

Outfit #1

Hello :)
Z góry Was przepraszam za taka dwu dniową przerwę ale jak pisałam w poprzedniej notce pojechałam do siostry :) Wypad był udany ze względu na wspaniałą pogodę! Ale nie dlatego tam pojechałam.. tylko po to żeby jej pomóc w "tworzeniu" ogródka bo siostra się pobudowała i teraz szaleje na swoim polu ;D
Dużo by opowiadać z tego wypadu do siostry ;p W ramach takowych przeprosin mam dla Was mały outfit z dzisiejszego dnia :)



bokserka - H&M
bluzka w paski - jakiś butik :P
spodnie - House
chusta - Top Secret



Piękna pogoda kochani! Szkoda dnia żeby przesiedzieć go w domu!
Miłego podwieczorkaa kochani :)

3 komentarze:

Za wszystkie komentarze dziękuję zawsze się odwdzięczam
Nie spamuj!

Jeżeli obserwujesz to napisz ja również po obserwuje :)